Joseph au Cambodge

Les merveilleuses aventures de votre serviteur au pays des Khmers

27 February 2006

How I got married in Cambodia

Everything went very fast: she said "J'ai fait HEC" (i.e. she graduated from a very good business school), I said "J'ai fait les Mines" (i.e. I graduated from the mining engineering school). She said "My parents want me to get married". I said "Mine also".

And so, just before sunset on Thursday, February 23, 2006 (Yom Hamichi, 25th of Shevat, 5766) we were married in front of the witnesses.


When we went as newly-wed to a fancy shop to buy some perfume, something extraordinary happened, I'll have to tell you about it!

5 Comments:

At 27 February, 2006 15:50, Anonymous Anonymous said...

Je réclame la photocopie de l'acte de mariage, sinon j'y crois pas :-)

 
At 27 February, 2006 21:31, Anonymous Anonymous said...

Moi aussi je veux des preuves! o_O

 
At 27 February, 2006 21:37, Anonymous Anonymous said...

Comme vous êtes superficiels tous!
Moi je n'ai qu'une chose a dire...

M A Z A L T O V ! ! !

 
At 28 February, 2006 01:37, Anonymous Anonymous said...

Congratulations!!!!

 
At 01 March, 2006 01:27, Anonymous Anonymous said...

Tu ne nous a pas dit le nom de la "fortunata"!!

 

Post a Comment

<< Home